19. oktober 2010

lillemulitbag

IMG_1447


lillemultibag   [produktark]
• Vognposen er beregnet for barn fra 0-3 år, og kan reguleres på størrelse.

• Kolleksjonen består av tre farver:
svart(ugleprint), brun(blomsterprint), grønn(sopp-print)

• Strategiske mål: 125x135cm i utslått form

• LilleMultiBag dekker flere bruksområder:
Vognpose, Leketeppe, Reisedyne, Ammepute

• Vesentlige detaljer:
- Smidig og liten form gjør den velegnet til de aller
fleste bagvogner.
- God, og dyp dedikert hette beskytter mot vær og vind.
- Kjapp og funksjonell infesting vha grandiose knapper.
- Tilrettelagt for 5-punkts seleinfesting.

• Råvarer av ypperste kvalitet, ull og organisk bomull.

• Leveres i flott tekstilhylster - nyttig på reiser.

NY-500multibag

Vi blir veldig glad hvis dere melder dere som følgere av bloggen. Dere som har egen blogg, ekstra flott om dere linker den opp på bloggen deres :)

God tirsdag!

3 kommentarer:

  1. Så behagelig fin blogg! Jeg linker like godt med en gang jeg, ser for meg masse inspirasjon og produkter til familiens siste skudd på stammen :)

    SvarSlett
  2. Hei, så fin blogg du har, her vil jeg komme inn og lese igjen. Kom gjerne inn til meg på bloggbesøk også, http://wilhelmines.blogspot.com Ha en fin uke videre.

    SvarSlett
  3. Hei
    Så en ung dame trille forbi kafe Dromedar på Bakklandet med denne brune lekre posen i går, det var et syn for Guder må jeg si. Jeg ble veldig glad da jeg fant nettsiden og denne bloggen her. Tusen millioner takk:o) ikke bare et kunstverk altså men topp kvalitet på kjøpet!!

    SvarSlett